Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AFX" data-source="post: 191053" data-attributes="member: 62059"><p>Ojoj. Jag har precis insett att jag är jäkligt känd. Läs och beundra (ge mig din adress så skickar jag autograf):</p><p></p><p>1. Jag har druckit öl med sångaren i Rammstein (på krogen Anchor i Sthlm). </p><p></p><p>2. Har varit hemma hos Oliver Loftén (Åke i filmatiseringen av Berts dagbok). Han bjöd för övrigt in mig endast för att ragga på min flickvän (man måste ju vara stolt). Han hade en tam Stare som bet mig i fingret. </p><p></p><p>3. Min kompis har blivit kallad för bög av Mikael Persbrandt.</p><p></p><p>4. Jag har pratat med Tommy Blom, dvs sångaren i "Tages" och radiopratare i vinyl 107. Detta efter att jag fått i mig ett par öl. Minns därför bara att han ville bli av med mig.</p><p></p><p>5. Fått en autograf av Regina Lund samma tillfälle som punkt 4.</p><p></p><p>6. Min mamma kände Eric Clapton under det glada 60-talet (eller var det 70talet)?. Hur som helst har hon brev som han skrivit hemma. (japp det är sant!)</p><p></p><p>7. Träffade Dileva på onoff-sveavägen och jag nämde att hans konsert på grönan var skoj. </p><p></p><p>8. Jag kollade Leg på självaste ÖB vid vaktposten på Muskö.</p><p></p><p>9. Suttit bakom prinsessan Madeleine på bio.</p><p></p><p>10. Min bror har varit hemma hos Stakka Bo.</p><p></p><p>11. Brasse Brännström har landställe i närheten av mina föräldrar. </p><p></p><p>12. Jag har fått spö i basket av Bojan Djordjic. Han gick i min grannklass i högstadiet.</p><p></p><p>13. Min farmor säger att vi är släktingar till Johan Ankarström. Om det är sant kan jag inte svara på.</p><p></p><p>14. Jag har Björn Skifs autograf!</p><p></p><p>15. Thomas Ledin var inneboende hos mina föräldrar på 70-talet.</p><p></p><p>16. Jag har blivit intevjuad av Aftonbladet och kommit med i tidningen under "en dag på jobbet". Länk kan skickas. Hehehe.</p><p></p><p>17. Jag var med i Kistas Lokaltidning 1985 när vi hade gårdsfest. Jättestor bild på mig när jag geggade in en varmkorv i käften. Ketchupläppstift och allt. </p><p></p><p></p><p></p><p>Där ser ni. Måste ju ligga top 10 på kändislistan i hela världen nästan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AFX, post: 191053, member: 62059"] Ojoj. Jag har precis insett att jag är jäkligt känd. Läs och beundra (ge mig din adress så skickar jag autograf): 1. Jag har druckit öl med sångaren i Rammstein (på krogen Anchor i Sthlm). 2. Har varit hemma hos Oliver Loftén (Åke i filmatiseringen av Berts dagbok). Han bjöd för övrigt in mig endast för att ragga på min flickvän (man måste ju vara stolt). Han hade en tam Stare som bet mig i fingret. 3. Min kompis har blivit kallad för bög av Mikael Persbrandt. 4. Jag har pratat med Tommy Blom, dvs sångaren i "Tages" och radiopratare i vinyl 107. Detta efter att jag fått i mig ett par öl. Minns därför bara att han ville bli av med mig. 5. Fått en autograf av Regina Lund samma tillfälle som punkt 4. 6. Min mamma kände Eric Clapton under det glada 60-talet (eller var det 70talet)?. Hur som helst har hon brev som han skrivit hemma. (japp det är sant!) 7. Träffade Dileva på onoff-sveavägen och jag nämde att hans konsert på grönan var skoj. 8. Jag kollade Leg på självaste ÖB vid vaktposten på Muskö. 9. Suttit bakom prinsessan Madeleine på bio. 10. Min bror har varit hemma hos Stakka Bo. 11. Brasse Brännström har landställe i närheten av mina föräldrar. 12. Jag har fått spö i basket av Bojan Djordjic. Han gick i min grannklass i högstadiet. 13. Min farmor säger att vi är släktingar till Johan Ankarström. Om det är sant kan jag inte svara på. 14. Jag har Björn Skifs autograf! 15. Thomas Ledin var inneboende hos mina föräldrar på 70-talet. 16. Jag har blivit intevjuad av Aftonbladet och kommit med i tidningen under "en dag på jobbet". Länk kan skickas. Hehehe. 17. Jag var med i Kistas Lokaltidning 1985 när vi hade gårdsfest. Jättestor bild på mig när jag geggade in en varmkorv i käften. Ketchupläppstift och allt. Där ser ni. Måste ju ligga top 10 på kändislistan i hela världen nästan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp