Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eevez" data-source="post: 193008" data-attributes="member: 55271"><p>Nu jävlar</p><p></p><p>-Jag har käkat lunch med Henrik Windstedt</p><p>-Varit på radion 9 gånger</p><p>-Jag jar nummret till Corey Vanulars telefon och hus i Whistler...dit jag är välkommen att bo när som helst</p><p>-Sjungit för Dalai Lama i globen</p><p>-Indirekt pussat Göranpersson</p><p>-Festat med Mona Sahlins son Gustav</p><p>-Hört Anna Lindh svära (live)</p><p>-Haft konsert med Eva Dahlgren</p><p>-Haft konsert med The Real Group</p><p>-Mött princessan Victorias pojke Daniel på stan</p><p>-Varit på samma restaurang som Lars Frölander</p><p>-Varit på samma restaurang som Paulo Roberto (2 ggr)</p><p>-Min bror känner Niklas Strömsteds son, som också har varit i mitt rum :O</p><p>-Jag har snackat med Lisa Miskovsky</p><p>-Varit på NK samtidigt som sköningarna Jonas Gardell och Mark Levengod</p><p>-Jag har hälsat på Drottning Silvia</p><p>-Sett alla nobel inbjudna ca 4 år</p><p>-Min pappas kopmis är en känd operasångare (Gösta)</p><p>-Spelat in en CD med Anders Glännmark</p><p>-Gått i samma skola som Magnus Uggla</p><p>-Varit på samma tåg som Pk Hunder, Henrik och Oscar Harlaut (<---super kändisar)</p><p>-Pratat med Jacob Wester, precis som alla andra</p><p>-Sett TJ Schiller kissa på parkeringen i åre, samt kommit på honom och avlöstede då ett hårdrocksskrik. hahah</p><p>-Gått över övergångsstället samtidigt som den mkt populära politikern Lars Leijonborg</p><p>-Tyvärr sett carola ett flertal gånger</p><p>-Jobbat på en restaurang där Tomas Di Leva klampade in i köket och bad om kärlek till grönsakerna</p><p>-Vunnit biljetter till Pinks och Evanencenses konsterter</p><p>-Min kompis har åkt på Jon Olssons EGNA skidor</p><p>-Jag har badat med Göran Ragnerstam (skön skådis)</p><p>-Gått i samma skola som ovanståndes dotter</p><p>-Min katt har det skönaste namnet; Booba (8 år gammal, så tro nu inte att jag är ngn desperat booba fan)</p><p>-Min kompis pappa var den första som fick veta att Olof Palme var död</p><p>-Min farfar var spion i Tysklad under andra världskriget</p><p>-....</p><p></p><p></p><p>Nu orkar jag inte lägga ner mer tid på den här listan.</p><p></p><p>Bajsout</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eevez, post: 193008, member: 55271"] Nu jävlar -Jag har käkat lunch med Henrik Windstedt -Varit på radion 9 gånger -Jag jar nummret till Corey Vanulars telefon och hus i Whistler...dit jag är välkommen att bo när som helst -Sjungit för Dalai Lama i globen -Indirekt pussat Göranpersson -Festat med Mona Sahlins son Gustav -Hört Anna Lindh svära (live) -Haft konsert med Eva Dahlgren -Haft konsert med The Real Group -Mött princessan Victorias pojke Daniel på stan -Varit på samma restaurang som Lars Frölander -Varit på samma restaurang som Paulo Roberto (2 ggr) -Min bror känner Niklas Strömsteds son, som också har varit i mitt rum :O -Jag har snackat med Lisa Miskovsky -Varit på NK samtidigt som sköningarna Jonas Gardell och Mark Levengod -Jag har hälsat på Drottning Silvia -Sett alla nobel inbjudna ca 4 år -Min pappas kopmis är en känd operasångare (Gösta) -Spelat in en CD med Anders Glännmark -Gått i samma skola som Magnus Uggla -Varit på samma tåg som Pk Hunder, Henrik och Oscar Harlaut (<---super kändisar) -Pratat med Jacob Wester, precis som alla andra -Sett TJ Schiller kissa på parkeringen i åre, samt kommit på honom och avlöstede då ett hårdrocksskrik. hahah -Gått över övergångsstället samtidigt som den mkt populära politikern Lars Leijonborg -Tyvärr sett carola ett flertal gånger -Jobbat på en restaurang där Tomas Di Leva klampade in i köket och bad om kärlek till grönsakerna -Vunnit biljetter till Pinks och Evanencenses konsterter -Min kompis har åkt på Jon Olssons EGNA skidor -Jag har badat med Göran Ragnerstam (skön skådis) -Gått i samma skola som ovanståndes dotter -Min katt har det skönaste namnet; Booba (8 år gammal, så tro nu inte att jag är ngn desperat booba fan) -Min kompis pappa var den första som fick veta att Olof Palme var död -Min farfar var spion i Tysklad under andra världskriget -.... Nu orkar jag inte lägga ner mer tid på den här listan. Bajsout [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp