Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kneecap" data-source="post: 198019" data-attributes="member: 54473"><p>Tjena!</p><p></p><p>Jag har gjort följande..</p><p></p><p>* Gett fingret åt Anja Pärson när hon hade felparkerat, som en strandad val, utanför Tott Hotell och blockat hela vägen</p><p>* Vart med i sommarlovsprogramt Tippen</p><p>* Varit med i Outsiders (min polare var med och jag råkade hamna i bild)</p><p>* Kramats med Missy Giove (fd världselit mtb-dh)</p><p>* Nekat tre välkända politiker inträde på krogen då dom vart för fulla</p><p>* Brukar synas på ÅreTV aspackad.. :/</p><p>* Har strulat med ett stycke BB-deltagare, det är nånting jag skäms mycket för..</p><p>* Hävt öl mot Mikael Persbrandt.. På en efterfest hemma hos honom.. </p><p>* Blivit påkörd av Ingvar Oldsberg.. Han bad väldigt mycket om ursäkt.. </p><p>* Kramats med Linda Lampenius</p><p>* Sett Puma Swedes tuttar live på sjukt nära avstånd på MC-Mässan i Stockholm</p><p>* Gjort kalsongrycket på Nicolas Pillin som är en av världens bästa Snowscoot åkare på Tottebo.. Han hämandes genom att mula mig i en snödriva på balkongen.. hehe..</p><p>* Spytt i Per Gessles brevlåda på skolavslutingen i nian.. </p><p></p><p>Säker mer men kommer inte på och orkar inte.. Är nog mest nöjd med fingret åt Anja..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kneecap, post: 198019, member: 54473"] Tjena! Jag har gjort följande.. * Gett fingret åt Anja Pärson när hon hade felparkerat, som en strandad val, utanför Tott Hotell och blockat hela vägen * Vart med i sommarlovsprogramt Tippen * Varit med i Outsiders (min polare var med och jag råkade hamna i bild) * Kramats med Missy Giove (fd världselit mtb-dh) * Nekat tre välkända politiker inträde på krogen då dom vart för fulla * Brukar synas på ÅreTV aspackad.. :/ * Har strulat med ett stycke BB-deltagare, det är nånting jag skäms mycket för.. * Hävt öl mot Mikael Persbrandt.. På en efterfest hemma hos honom.. * Blivit påkörd av Ingvar Oldsberg.. Han bad väldigt mycket om ursäkt.. * Kramats med Linda Lampenius * Sett Puma Swedes tuttar live på sjukt nära avstånd på MC-Mässan i Stockholm * Gjort kalsongrycket på Nicolas Pillin som är en av världens bästa Snowscoot åkare på Tottebo.. Han hämandes genom att mula mig i en snödriva på balkongen.. hehe.. * Spytt i Per Gessles brevlåda på skolavslutingen i nian.. Säker mer men kommer inte på och orkar inte.. Är nog mest nöjd med fingret åt Anja.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp