Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jolley_Roger" data-source="post: 218412" data-attributes="member: 67083"><p>Sweet tråd...!</p><p></p><p>Min lista är ganska bra tycker ja..</p><p></p><p>1. Har suttit brevid Nicole Kidman och Tom Cruse på min födelsedag under en NHL match mellan Rangers och Capitals i Madison Square Garden.</p><p></p><p>2. Kall pratat lite med Jon Olsson i liften i Åre.</p><p></p><p>3. Spelat tillsammans men x antal spelare i Allsvenska.</p><p></p><p>4. Träffat Ingmar Stenmark i monaco.</p><p></p><p>5. Vaktat Kungens fiskestuga under en militärövning.</p><p></p><p>6. Personligen förevisat växelvis framåt för självaste ÖB.</p><p></p><p>7. Serverat Börje Salming kaffe i pausen på SM finalen i bandy, men då ska ha "fan har ni inge öl istället" haha!</p><p></p><p>8. Festat ganska mycket med Josefin Öqvist.</p><p></p><p>9. Sett Jim Carry i hans bil i Miami.</p><p></p><p>10. Har spelat x antal SM finaler i bandy (junior bandy då) </p><p></p><p>11. Varit fanbärare under SM finalen i bandy ( va med i TV )</p><p></p><p>12. Kommer vara med i en film om lumpen som kommer gå på SVT snart ( Dragon X )</p><p></p><p>Aa vette fan men de där va några grejjer! Har sökert fler men kommer inte ihåg!</p><p></p><p>Tjao</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jolley_Roger, post: 218412, member: 67083"] Sweet tråd...! Min lista är ganska bra tycker ja.. 1. Har suttit brevid Nicole Kidman och Tom Cruse på min födelsedag under en NHL match mellan Rangers och Capitals i Madison Square Garden. 2. Kall pratat lite med Jon Olsson i liften i Åre. 3. Spelat tillsammans men x antal spelare i Allsvenska. 4. Träffat Ingmar Stenmark i monaco. 5. Vaktat Kungens fiskestuga under en militärövning. 6. Personligen förevisat växelvis framåt för självaste ÖB. 7. Serverat Börje Salming kaffe i pausen på SM finalen i bandy, men då ska ha "fan har ni inge öl istället" haha! 8. Festat ganska mycket med Josefin Öqvist. 9. Sett Jim Carry i hans bil i Miami. 10. Har spelat x antal SM finaler i bandy (junior bandy då) 11. Varit fanbärare under SM finalen i bandy ( va med i TV ) 12. Kommer vara med i en film om lumpen som kommer gå på SVT snart ( Dragon X ) Aa vette fan men de där va några grejjer! Har sökert fler men kommer inte ihåg! Tjao [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp