Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 67895" data-source="post: 222277"><p>Jag har gjort "give me five" med jörgen jönsson.</p><p></p><p>Min kusin är bästa vän med Agnes Carlsson</p><p></p><p>Min kusin har designat Volvo XC90</p><p></p><p>Jag har haft Daniel Calebsson ( SPelar i innebandy landslaget) som extra lärare.</p><p></p><p>Jag har Karl-johan nillson ( spelar i innebandy landslaget) som innebandy tränare.</p><p></p><p>Jag har praoat på kinnarps arena och pratade då med ett x antal Hv spelare. Testade bosse ahls måvakts hjälm med.</p><p></p><p>Jag har snackat lite med håkan loob i kinnarps arena.</p><p></p><p>Jag ha stått i samma kö som Niklas Alexandersson</p><p></p><p>Min moster är kompis med Felicia i idols farmor.</p><p></p><p>Agnes Carlsson har firat midsommar i min sommarstuga.</p><p></p><p>En på mina gata är kusin med Jonas Johnsson i Colorados farma lag.</p><p></p><p>Min polare har blivit insläppt i Gretskys VIP rum under en NHL match.</p><p></p><p>Min polare har lirat CS med Wilden och Fisker</p><p></p><p>Jag har walenheiemos klubba som gick av och sedan resulterade till mål under finalen mot HV71.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 67895, post: 222277"] Jag har gjort "give me five" med jörgen jönsson. Min kusin är bästa vän med Agnes Carlsson Min kusin har designat Volvo XC90 Jag har haft Daniel Calebsson ( SPelar i innebandy landslaget) som extra lärare. Jag har Karl-johan nillson ( spelar i innebandy landslaget) som innebandy tränare. Jag har praoat på kinnarps arena och pratade då med ett x antal Hv spelare. Testade bosse ahls måvakts hjälm med. Jag har snackat lite med håkan loob i kinnarps arena. Jag ha stått i samma kö som Niklas Alexandersson Min moster är kompis med Felicia i idols farmor. Agnes Carlsson har firat midsommar i min sommarstuga. En på mina gata är kusin med Jonas Johnsson i Colorados farma lag. Min polare har blivit insläppt i Gretskys VIP rum under en NHL match. Min polare har lirat CS med Wilden och Fisker Jag har walenheiemos klubba som gick av och sedan resulterade till mål under finalen mot HV71. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp