Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 65291" data-source="post: 229369"><p>Jag tar priset ! ni är inte i närheten !</p><p></p><p>1. Robert Broberg (artisten) har sovit hemma hos mig ett flertal gånger .. mamma och pappa skiljdes på grund av att mamma träffa sin nuvarande man (min halvfarsa) som var roberbrobergs ljudteckniker..Har varit i hans feta takvåning på sveavägen..</p><p></p><p>2. Har varit på allsång på skansen-lasse berghagens båt i stockholms skärgård , han raggade på min mamma och gav henne sin bok som han skrivit.</p><p></p><p>3. trollkaren Karl einar heckner har varit hemma hos mig flertal gånger och jag har varit hemma hos han i gbg.. backstages på hans upträdanden på liseberg(gratis inträde på liseberg) / halv pappa är ljudteckniker åt han..</p><p></p><p>4. Halvpappa har varit ljudteckninger åt DALAi LAMA på ett fullsatt globen,,</p><p></p><p>5. har varit med i ett flertal reklamanonser bl.a i USA på grund av att pappa är ad på en reklambyrå och jag har ställt upp som statist på flertal bilder.</p><p></p><p>6. är släkt med BÖGKILLEN i popgruppen FAME.. magnus heter han om ja inte minns fel..</p><p></p><p>7. min pappa har gjort fuglesang (svenska austronauten som snart ska upp)'s symbolen/emblemet för den grupp forskare som han representerar i rymden..</p><p></p><p>8. lasse Kronér som var programledare för bingolotto är min halvpappas barndomsvän och halvpappa har även jobbat åt honom på tv, som ljudteckniker.</p><p></p><p>jag knäcker er alla för ni har bara sett dom jag känner dom,. ! har varit hemma hos osv..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 65291, post: 229369"] Jag tar priset ! ni är inte i närheten ! 1. Robert Broberg (artisten) har sovit hemma hos mig ett flertal gånger .. mamma och pappa skiljdes på grund av att mamma träffa sin nuvarande man (min halvfarsa) som var roberbrobergs ljudteckniker..Har varit i hans feta takvåning på sveavägen.. 2. Har varit på allsång på skansen-lasse berghagens båt i stockholms skärgård , han raggade på min mamma och gav henne sin bok som han skrivit. 3. trollkaren Karl einar heckner har varit hemma hos mig flertal gånger och jag har varit hemma hos han i gbg.. backstages på hans upträdanden på liseberg(gratis inträde på liseberg) / halv pappa är ljudteckniker åt han.. 4. Halvpappa har varit ljudteckninger åt DALAi LAMA på ett fullsatt globen,, 5. har varit med i ett flertal reklamanonser bl.a i USA på grund av att pappa är ad på en reklambyrå och jag har ställt upp som statist på flertal bilder. 6. är släkt med BÖGKILLEN i popgruppen FAME.. magnus heter han om ja inte minns fel.. 7. min pappa har gjort fuglesang (svenska austronauten som snart ska upp)'s symbolen/emblemet för den grupp forskare som han representerar i rymden.. 8. lasse Kronér som var programledare för bingolotto är min halvpappas barndomsvän och halvpappa har även jobbat åt honom på tv, som ljudteckniker. jag knäcker er alla för ni har bara sett dom jag känner dom,. ! har varit hemma hos osv.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp