Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yatzy" data-source="post: 283202" data-attributes="member: 66533"><p>Bah, Beckhams i Vermont.</p><p></p><p>JAG åkte i Avasjö (Sverige) Borgafjäll och då pratade jag vid två tillfällen med Staffan Ling. Han var inte lika fåording som när han spelar "Hedlund" i Snowroller. Första gången sa han att någon tappat ett liftkort i liftspåret och då sa jag att det var ett gammalt liftkort från Agnäsbacken som föll ur när jag skulle ta fram kameran. Andra gången sa han att det var dåligt glid och då sa jag väl typ "Ja" eller nåt innan någon annan föreslog att han skulle fråga i uthyrningen om dom kunde valla skidorna åt honom. Det är möjligt att allt avhandlades vid samma tillfälle men jag tycker ändå att det ska räknas som om jag pratade två gånger med Staffan Ling!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yatzy, post: 283202, member: 66533"] Bah, Beckhams i Vermont. JAG åkte i Avasjö (Sverige) Borgafjäll och då pratade jag vid två tillfällen med Staffan Ling. Han var inte lika fåording som när han spelar "Hedlund" i Snowroller. Första gången sa han att någon tappat ett liftkort i liftspåret och då sa jag att det var ett gammalt liftkort från Agnäsbacken som föll ur när jag skulle ta fram kameran. Andra gången sa han att det var dåligt glid och då sa jag väl typ "Ja" eller nåt innan någon annan föreslog att han skulle fråga i uthyrningen om dom kunde valla skidorna åt honom. Det är möjligt att allt avhandlades vid samma tillfälle men jag tycker ändå att det ska räknas som om jag pratade två gånger med Staffan Ling! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp