Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cocktail" data-source="post: 336106" data-attributes="member: 70014"><p>1. jag har sett kungen, stod utanför mitt jobb på gågatan i mora när dom kom med sin bil och skulle inviga ett museum här. (!!!)</p><p></p><p>2. jon olsson kommer från mora och jag har sett huset han har bott i.</p><p></p><p>3. jag har kallpratat med Promoe efter hans konsert på peace&love förra året. har även bild med mig och han.</p><p></p><p>4. har pratat med och kramat Moneybrother..</p><p></p><p>5. en gång såg jag victoria svensson som spelar i svenska damlandslaget i fotboll på stadium i sthlm, hon provade fotbollsskor.</p><p></p><p>6. han victor som är programledare för när och fjärran (han har även varit med i lets dance) satt vid bordet bredvid oss på kaffestugan i mora, han frågade efter vägen till sälen.. sen såg jag reportaget på tv.</p><p></p><p>7. jag har kramat tre av gladiatorerna när dom var på sold! varav en var atlas.</p><p></p><p>8. jag är tremänning med sångaren i hammerfall, och har även träffat hans mamma.</p><p></p><p>9. jag satt 1 ½ meter ifrån per gessle under moster jam för något år sen.</p><p></p><p>10. min bästa kompis pappa har festat med jimi hendrix.</p><p></p><p>11. jag har kramat carola.</p><p></p><p>12. en av mina kompisar, som är skidfilmare. det var hans mamma som gifte sig på farmen och jag fick hennes autograf kort därpå! nu känner jag han. och hans mamma har silikonbröst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cocktail, post: 336106, member: 70014"] 1. jag har sett kungen, stod utanför mitt jobb på gågatan i mora när dom kom med sin bil och skulle inviga ett museum här. (!!!) 2. jon olsson kommer från mora och jag har sett huset han har bott i. 3. jag har kallpratat med Promoe efter hans konsert på peace&love förra året. har även bild med mig och han. 4. har pratat med och kramat Moneybrother.. 5. en gång såg jag victoria svensson som spelar i svenska damlandslaget i fotboll på stadium i sthlm, hon provade fotbollsskor. 6. han victor som är programledare för när och fjärran (han har även varit med i lets dance) satt vid bordet bredvid oss på kaffestugan i mora, han frågade efter vägen till sälen.. sen såg jag reportaget på tv. 7. jag har kramat tre av gladiatorerna när dom var på sold! varav en var atlas. 8. jag är tremänning med sångaren i hammerfall, och har även träffat hans mamma. 9. jag satt 1 ½ meter ifrån per gessle under moster jam för något år sen. 10. min bästa kompis pappa har festat med jimi hendrix. 11. jag har kramat carola. 12. en av mina kompisar, som är skidfilmare. det var hans mamma som gifte sig på farmen och jag fick hennes autograf kort därpå! nu känner jag han. och hans mamma har silikonbröst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp