Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OScratchO" data-source="post: 356047"><p>1. Min mormor lekte med Nils von Dardel när hon var liten.(vet ej hur han stavar men han är iallafall en känd konstnär).</p><p></p><p>2.Har en signerad Peter Forsberg Colorado Avalange tröja.</p><p></p><p>3.Har träffat Martin Timell (stavning?:S) flera gånger och han vet vem jag är.</p><p></p><p>4.Har åkt lift med Vd:n för skistar (kan ej komma på vad han heter).</p><p></p><p>5. Bor granne med Vd:n för Tele2 (Lars-Johan Jarnheimer)</p><p></p><p>6.Har en signerad hockeyklubba av Mats Sundin och skakat hand med honom.</p><p></p><p>7.Har sett Ingemar Stenmark landa med sin helikopter på sin tomt.</p><p></p><p>8.Har en signerat plast hockeyklubba av Jörgen Jönnson och skakat hand med honom.</p><p></p><p>9.Har träffat Challe Berglund och spelat hockey med hans son</p><p></p><p>10.Min farfar var med och grundade TV 8</p><p></p><p>11.Har varit med på Äntligen Hemma 2 gånger</p><p></p><p>12.Har spelat i Globen 3 gånger</p><p></p><p>11.Min farfars far var en väldigt omtyckt och berömd operasångare</p><p></p><p>12. Min mamma har serverat Magnus Uggla när hon sommarjobbade på gotlandsbåten som tonåring</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OScratchO, post: 356047"] 1. Min mormor lekte med Nils von Dardel när hon var liten.(vet ej hur han stavar men han är iallafall en känd konstnär). 2.Har en signerad Peter Forsberg Colorado Avalange tröja. 3.Har träffat Martin Timell (stavning?:S) flera gånger och han vet vem jag är. 4.Har åkt lift med Vd:n för skistar (kan ej komma på vad han heter). 5. Bor granne med Vd:n för Tele2 (Lars-Johan Jarnheimer) 6.Har en signerad hockeyklubba av Mats Sundin och skakat hand med honom. 7.Har sett Ingemar Stenmark landa med sin helikopter på sin tomt. 8.Har en signerat plast hockeyklubba av Jörgen Jönnson och skakat hand med honom. 9.Har träffat Challe Berglund och spelat hockey med hans son 10.Min farfar var med och grundade TV 8 11.Har varit med på Äntligen Hemma 2 gånger 12.Har spelat i Globen 3 gånger 11.Min farfars far var en väldigt omtyckt och berömd operasångare 12. Min mamma har serverat Magnus Uggla när hon sommarjobbade på gotlandsbåten som tonåring [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp