Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHolmberg" data-source="post: 382391" data-attributes="member: 76467"><p>okey ska skryta över min farbror dårå haha </p><p></p><p>1: hans kompis hadde inoficielt hastighets rekordet alpint på en bräda som han byggt (det var jävligt länge sen) inoficielt pga att dom inte anmälde att dom skulle åka i denhära backen i scweich lr vart det va men dom gick upp i allaf å körde bara han drog på rakt ner sen var dom nära att bli slaktade av backens ledning för dom hadde inte rensat backen så dom åkte med folk å allt har för mig att han sa att de tog det gamla rekordet med 14 km/h (det va backens fotoceller som mätte...) men det blev som sagt inoficielt men det kan juh ha nått att göra med att den som hadde hastighets rekordet va med i klubben som höll till i backen XD</p><p></p><p>.........nja det tkr jag räcker för mig eller jag känner juh "kändis fille" åxå ;D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHolmberg, post: 382391, member: 76467"] okey ska skryta över min farbror dårå haha 1: hans kompis hadde inoficielt hastighets rekordet alpint på en bräda som han byggt (det var jävligt länge sen) inoficielt pga att dom inte anmälde att dom skulle åka i denhära backen i scweich lr vart det va men dom gick upp i allaf å körde bara han drog på rakt ner sen var dom nära att bli slaktade av backens ledning för dom hadde inte rensat backen så dom åkte med folk å allt har för mig att han sa att de tog det gamla rekordet med 14 km/h (det va backens fotoceller som mätte...) men det blev som sagt inoficielt men det kan juh ha nått att göra med att den som hadde hastighets rekordet va med i klubben som höll till i backen XD .........nja det tkr jag räcker för mig eller jag känner juh "kändis fille" åxå ;D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp