Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aCkeE" data-source="post: 382432" data-attributes="member: 66608"><p>1. Har kysst grynet på power meet i västerås</p><p>2. har Jones Kusi asare´s mobil nummer (Spelar i djurgården)</p><p>3. Har varit med i "friends" som gick på tv4 tror jag det var om jag inte minns fel?</p><p>4. Min pappa bodde granne med polisen som blev ihjäl skjuten i sitt hem av krister olsson</p><p>5. Min bror gick i samma klass Som david NY</p><p>6. Min mamma och baben var kompisar när dom var små</p><p>7. har skakat hand med david backham å hans fru i madrid när vi var på fotbolls läger</p><p>8. Var på en kurs med en kille vars föräldrar var skånes rikaste</p><p>9. Min kompis har gjort beats å fronda</p><p>10. Hjälpte en gammal klass kompis med ett omslag till ett av Loop Troops album</p><p>11. Min kompis kusin är sångaren i the hives</p><p>12. Har gjort mål på Tommy salo</p><p>11. Har spelat mot damkronorna i hockey när dom var på hockey läger i surahammar.</p><p></p><p></p><p>DE NI! SLÅ DEN!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aCkeE, post: 382432, member: 66608"] 1. Har kysst grynet på power meet i västerås 2. har Jones Kusi asare´s mobil nummer (Spelar i djurgården) 3. Har varit med i "friends" som gick på tv4 tror jag det var om jag inte minns fel? 4. Min pappa bodde granne med polisen som blev ihjäl skjuten i sitt hem av krister olsson 5. Min bror gick i samma klass Som david NY 6. Min mamma och baben var kompisar när dom var små 7. har skakat hand med david backham å hans fru i madrid när vi var på fotbolls läger 8. Var på en kurs med en kille vars föräldrar var skånes rikaste 9. Min kompis har gjort beats å fronda 10. Hjälpte en gammal klass kompis med ett omslag till ett av Loop Troops album 11. Min kompis kusin är sångaren i the hives 12. Har gjort mål på Tommy salo 11. Har spelat mot damkronorna i hockey när dom var på hockey läger i surahammar. DE NI! SLÅ DEN! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp