Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nyrran" data-source="post: 385687" data-attributes="member: 52979"><p>* Jag har fått en puss på munnen av en av systrarna graaf. kommer inte ihåg vem det va.</p><p>* Min storebror e tillsammans med simmaren anna karin kammerling</p><p>* Jag har ätit middag hos förbundskaptenen för svenska sim landslaget.</p><p>* Jag har adelsk släkt. Kallas svinhuvud.. </p><p>* Min polares farsa är bästa kompis med lasse kroné.</p><p>* Min mamma jobbar med pontus kåmark.</p><p>* min mammas ex gick i skolan med orup</p><p>* jag stod brevid timbaland vid övergångsstället mellan sas hotell och 7eleven när justin hade konsert i göteborg.</p><p>* blivit masserad av en massör som masserar dom flesta kändisarna i gbg.</p><p>* mötte byz och hans flickvän på stan när han va i gbg senast.</p><p>* min polares farmor och farfar hade sitt hus brevid kunga familjens sommar hus. så dom lekte med madeleine när dom va små.</p><p>* min morsa dejtade en kille som hade en kompis med sig som sen visade sig vara en beväpnad livvakt. </p><p></p><p>kommer inte på mer:P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nyrran, post: 385687, member: 52979"] * Jag har fått en puss på munnen av en av systrarna graaf. kommer inte ihåg vem det va. * Min storebror e tillsammans med simmaren anna karin kammerling * Jag har ätit middag hos förbundskaptenen för svenska sim landslaget. * Jag har adelsk släkt. Kallas svinhuvud.. * Min polares farsa är bästa kompis med lasse kroné. * Min mamma jobbar med pontus kåmark. * min mammas ex gick i skolan med orup * jag stod brevid timbaland vid övergångsstället mellan sas hotell och 7eleven när justin hade konsert i göteborg. * blivit masserad av en massör som masserar dom flesta kändisarna i gbg. * mötte byz och hans flickvän på stan när han va i gbg senast. * min polares farmor och farfar hade sitt hus brevid kunga familjens sommar hus. så dom lekte med madeleine när dom va små. * min morsa dejtade en kille som hade en kompis med sig som sen visade sig vara en beväpnad livvakt. kommer inte på mer:P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp