Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="willeww" data-source="post: 385713" data-attributes="member: 77959"><p>1. Min moster va i hopp me Mangnus Uggla i gymnasiet</p><p>2. Min moster gick i samma klass som Thåström(sångaren i Ebba Grön, Imperiet osv.)</p><p>3. Jag såg Leif Silbersky på stan en gång</p><p>4. En som min pappa känner kom på och ritade expressen "Getingen"</p><p>5. Jag har träffat Kajsa Bergkvist</p><p>6. Jag kom 2:a i ungdoms SM i modern femkamp</p><p>7. Min kusin har spelat i svenska landslaget i Hockeybockey</p><p>8. Min kompis e släckt me Mangnus Uggla</p><p>9. Samma kompis traffade Atlas från gladiatorerna när han operarade blindtarmen</p><p>10. Min storebrors kompis storebror e med i bandet Hiltons vänner</p><p>11. Vart me typ en sekund i lilla sportspegeln</p><p>12. Vet exakt var Carola bor.</p><p>13. En annan kompis har bråkat me Carolas son</p><p>14. Min moster har en motorcykel som ägdes av en Hells Angels medlem som blev skjuten av Bandidos</p><p>15. Bor i samma hus som Alice Babs</p><p>16. Såg Carola på en resturang på gotland</p><p>17. En i min skola är de som importerar Gant till Sverige</p><p>18. En jag känner vars pappa e känd designer</p><p>19. Jag är släkt med dom som startade tändsticksfabriken i Jönköping</p><p></p><p>Kan inte komma på mer just nu men d kommer säkert mer senare.;P</p><p></p><p>Slå det ni! ;P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="willeww, post: 385713, member: 77959"] 1. Min moster va i hopp me Mangnus Uggla i gymnasiet 2. Min moster gick i samma klass som Thåström(sångaren i Ebba Grön, Imperiet osv.) 3. Jag såg Leif Silbersky på stan en gång 4. En som min pappa känner kom på och ritade expressen "Getingen" 5. Jag har träffat Kajsa Bergkvist 6. Jag kom 2:a i ungdoms SM i modern femkamp 7. Min kusin har spelat i svenska landslaget i Hockeybockey 8. Min kompis e släckt me Mangnus Uggla 9. Samma kompis traffade Atlas från gladiatorerna när han operarade blindtarmen 10. Min storebrors kompis storebror e med i bandet Hiltons vänner 11. Vart me typ en sekund i lilla sportspegeln 12. Vet exakt var Carola bor. 13. En annan kompis har bråkat me Carolas son 14. Min moster har en motorcykel som ägdes av en Hells Angels medlem som blev skjuten av Bandidos 15. Bor i samma hus som Alice Babs 16. Såg Carola på en resturang på gotland 17. En i min skola är de som importerar Gant till Sverige 18. En jag känner vars pappa e känd designer 19. Jag är släkt med dom som startade tändsticksfabriken i Jönköping Kan inte komma på mer just nu men d kommer säkert mer senare.;P Slå det ni! ;P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp