Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="speedy-92" data-source="post: 415179"><p>* Min gudfar är kompis med TEEMU SELÄNNE (en av Finlands bästa hocky spelare) har Teemus autograf och har talat med honnom då han varit på besök hos min gudfar.</p><p></p><p>* Min gudfar är kompis med Waltteri Immonen som är 2 tränare i Helsingfors ishockey laget Jokerit.</p><p></p><p>* Min gudfar är kompis med Markus Ketterer som är gammal Jokerit och Finländska landslags målvakt.</p><p></p><p>* Jag är komppis med Hjallis Harkimos ( han som let bygga Finlands finaste Ichockey hall Hartwall arena) son</p><p></p><p>* Min mamma har haft Benny Törnros ( som sjunger MUMIN sången) till musik lärare.</p><p></p><p>*Jag är komppis med Nicke Lignels ( En finländsk skådespelare) son</p><p></p><p>* Min hemma backe är samma som HEIKKI SORSA, ERO ETTALA och andra Finländska proffs Snowboardare har haft som hemma backe.</p><p></p><p>* EERO ETTALA har skrikit bög åt mig då jag åkte ivägen för han då han skulle hoppa och på samma dag så talade jag med honnom och fick hans autograf på hjälmen, och han sade förlåt åt mig förat han sagt mig till bög.</p><p></p><p>* Min syster är komppis med basisten i HANOI ROCKS = Andy Macoy</p><p></p><p>* Min komppis farbror är JANI NYGÅRD ( en av Finlands bästa freestyle slalomåkare)</p><p></p><p>* Min komppis spelar i Finland fotbolls Junior landslag</p><p></p><p>* Min syster har talat med JARPPI från Extreme DUDESONS</p><p></p><p>* Jag har kommit hem från Turkiet med samma flyg som Markus Pöyhönen</p><p></p><p>* Jag känner en som är sponsrad av ARMADA</p><p></p><p>* Min Pappa har visat runt i ett fartygs maskin rum åt ett WRC stall.</p><p></p><p>* Min biologi lärare är ena rapparen i bandet IKIROUTA ( sök på Youtube )</p><p></p><p>*Min matematik lärares dotters man är regisören till bästa av mödrar</p><p></p><p>* Min Religions lärare är någon svensk slalom sm vinnare</p><p></p><p>* Mitt fotbollslag har blivit 3 gånger i rad 5 i HELSINKI CUP</p><p></p><p>* Min komppis spelar i Finländska ishockey junior landslaget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="speedy-92, post: 415179"] * Min gudfar är kompis med TEEMU SELÄNNE (en av Finlands bästa hocky spelare) har Teemus autograf och har talat med honnom då han varit på besök hos min gudfar. * Min gudfar är kompis med Waltteri Immonen som är 2 tränare i Helsingfors ishockey laget Jokerit. * Min gudfar är kompis med Markus Ketterer som är gammal Jokerit och Finländska landslags målvakt. * Jag är komppis med Hjallis Harkimos ( han som let bygga Finlands finaste Ichockey hall Hartwall arena) son * Min mamma har haft Benny Törnros ( som sjunger MUMIN sången) till musik lärare. *Jag är komppis med Nicke Lignels ( En finländsk skådespelare) son * Min hemma backe är samma som HEIKKI SORSA, ERO ETTALA och andra Finländska proffs Snowboardare har haft som hemma backe. * EERO ETTALA har skrikit bög åt mig då jag åkte ivägen för han då han skulle hoppa och på samma dag så talade jag med honnom och fick hans autograf på hjälmen, och han sade förlåt åt mig förat han sagt mig till bög. * Min syster är komppis med basisten i HANOI ROCKS = Andy Macoy * Min komppis farbror är JANI NYGÅRD ( en av Finlands bästa freestyle slalomåkare) * Min komppis spelar i Finland fotbolls Junior landslag * Min syster har talat med JARPPI från Extreme DUDESONS * Jag har kommit hem från Turkiet med samma flyg som Markus Pöyhönen * Jag känner en som är sponsrad av ARMADA * Min Pappa har visat runt i ett fartygs maskin rum åt ett WRC stall. * Min biologi lärare är ena rapparen i bandet IKIROUTA ( sök på Youtube ) *Min matematik lärares dotters man är regisören till bästa av mödrar * Min Religions lärare är någon svensk slalom sm vinnare * Mitt fotbollslag har blivit 3 gånger i rad 5 i HELSINKI CUP * Min komppis spelar i Finländska ishockey junior landslaget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp