Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="annna_H" data-source="post: 415199"><p>Jon Olssons barndomshem är 150m från mitt hus + han var bra polare med min storebror, jag har även byggt bollplank med honom.</p><p></p><p>Jeppenator är coolast på fr, å vi är polare, har åkt i hans pappas bil, åkt moppe med han, blivit stoppad av polisen med jeppenator, bakat kladdkaka med jeppenator, badat, bastat å solat med jeppenator, hoppat studsmatta med jeppenator, har väckt jeppenator när alla andra sov, har dödat alla jeppenators flugor i källaren med jeppenators flugsmällare, har stått på jeppenators skejtboard, gjort volter på hans gård, ätit glass med jeppenator, har ätit ur samma müsli paket som jeppenator</p><p></p><p>Träffade Carola Häggkvist på badstranden</p><p></p><p>Gett sortdryck till Gunde Svahn å andra vasaloppsvinnare</p><p></p><p>Pussat Mora Nisse</p><p></p><p>Min bror bor 100 m från Sthlm stadion, utsikt över stadion och Winter Jam från hans kök</p><p></p><p>Går i samma klass som Lisa Englund som kör världscup i telemark</p><p></p><p>Har likadana Hello Kitty strumpor som Emil Forss + lånat ut min tjejtidning till honom för ett toabesök</p><p></p><p>Min gamla gymnastiktränare har tävlat i finska landslaget </p><p></p><p>Har varit på disco där Clabbe (dammal domare från idol) var DJ</p><p></p><p>Såg idol Danny å Kirshti Toomita(stavning?) i tunnelbanan</p><p></p><p>Har skakat hand med prinsessan Victoria å Fredrik Reinfeldt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annna_H, post: 415199"] Jon Olssons barndomshem är 150m från mitt hus + han var bra polare med min storebror, jag har även byggt bollplank med honom. Jeppenator är coolast på fr, å vi är polare, har åkt i hans pappas bil, åkt moppe med han, blivit stoppad av polisen med jeppenator, bakat kladdkaka med jeppenator, badat, bastat å solat med jeppenator, hoppat studsmatta med jeppenator, har väckt jeppenator när alla andra sov, har dödat alla jeppenators flugor i källaren med jeppenators flugsmällare, har stått på jeppenators skejtboard, gjort volter på hans gård, ätit glass med jeppenator, har ätit ur samma müsli paket som jeppenator Träffade Carola Häggkvist på badstranden Gett sortdryck till Gunde Svahn å andra vasaloppsvinnare Pussat Mora Nisse Min bror bor 100 m från Sthlm stadion, utsikt över stadion och Winter Jam från hans kök Går i samma klass som Lisa Englund som kör världscup i telemark Har likadana Hello Kitty strumpor som Emil Forss + lånat ut min tjejtidning till honom för ett toabesök Min gamla gymnastiktränare har tävlat i finska landslaget Har varit på disco där Clabbe (dammal domare från idol) var DJ Såg idol Danny å Kirshti Toomita(stavning?) i tunnelbanan Har skakat hand med prinsessan Victoria å Fredrik Reinfeldt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp