Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lindajn" data-source="post: 415218" data-attributes="member: 67697"><p>Jag har sett Håkan Hellström nånstans på västkusten. (coolt?)</p><p>Min syssling såg Wikegård på Black Eyes Peas konsert förut. (coolt?)</p><p>När jag gick i typ trean så var Henry Bowers aka Kung Henry (en inte så känd rappare, sök på google ifall ni vill veta vem det är) typ sån här speciallärare åt en kille på min skola så han var en idol för mig, han kunde göra grymma grejer och han nämnde att han var rappare då också (lyssnade inte på hiphop då) och kommer jag inte ihåg fel så rappade han lite (FETT COOLT IAF!) </p><p></p><p>"Nils Jansson, äv. Kung Henry eller Henry Bowers, artist från Uppsala som gör hiphop-, reggae- och ragga-influerad musik. Ofta gör han sin musik tillsammans med Dj Lo-Kut och den banjospelande Farbror Ribba. Kung Henry uppträder även ofta som estradpoet. Kung Henry eller Nils är även sångare i det det uppsalabaserade hårdrocksbandet Stained Red." taget från wikipedia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lindajn, post: 415218, member: 67697"] Jag har sett Håkan Hellström nånstans på västkusten. (coolt?) Min syssling såg Wikegård på Black Eyes Peas konsert förut. (coolt?) När jag gick i typ trean så var Henry Bowers aka Kung Henry (en inte så känd rappare, sök på google ifall ni vill veta vem det är) typ sån här speciallärare åt en kille på min skola så han var en idol för mig, han kunde göra grymma grejer och han nämnde att han var rappare då också (lyssnade inte på hiphop då) och kommer jag inte ihåg fel så rappade han lite (FETT COOLT IAF!) "Nils Jansson, äv. Kung Henry eller Henry Bowers, artist från Uppsala som gör hiphop-, reggae- och ragga-influerad musik. Ofta gör han sin musik tillsammans med Dj Lo-Kut och den banjospelande Farbror Ribba. Kung Henry uppträder även ofta som estradpoet. Kung Henry eller Nils är även sångare i det det uppsalabaserade hårdrocksbandet Stained Red." taget från wikipedia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp