Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wolwerin" data-source="post: 530319" data-attributes="member: 68240"><p>farsan var med i landslaget i fektning</p><p></p><p>farfar min kom 2a i VM i shak</p><p></p><p>farbror jobbar för (får inte nämnas) och skyddar HM kungen (såg han i vip tältet nu under wc finalerna när kungen åt)</p><p></p><p>min far var klasskompis med ghostrider</p><p></p><p>känner 99% i byn samt i järspen</p><p></p><p>går i samma skola som bröderna harlut</p><p></p><p>på mormors sida så ritade han lövfbergs-lila</p><p></p><p>min kompis vann sm i squash.</p><p></p><p>cyklingen är relativt liten så känner dem flästa som ligger på topp</p><p></p><p>kompis med NAKEN danne!!</p><p></p><p>bode granne med hiton (cs spelare)</p><p></p><p>morfar känner kapten på en av silja båtarna</p><p></p><p>min kompis farfar spelade i leksand</p><p></p><p>min kompis känner melody club</p><p></p><p>min kompis känner takida</p><p></p><p>min kompis känner bwo</p><p></p><p>jag har varit med expressen 3gg på ett helt blad</p><p></p><p>min kompis jobbat med roger pontares don</p><p></p><p>skakat hand med melker, gordon, aingslay, jamie oliver, stefano, bröderna dhalbom...</p><p></p><p>på något sätt är jag släkt med carl jan</p><p></p><p>suttit och festat med max ägarna (bygget) samt deras höger hands personer</p><p></p><p></p><p>give me the price :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wolwerin, post: 530319, member: 68240"] farsan var med i landslaget i fektning farfar min kom 2a i VM i shak farbror jobbar för (får inte nämnas) och skyddar HM kungen (såg han i vip tältet nu under wc finalerna när kungen åt) min far var klasskompis med ghostrider känner 99% i byn samt i järspen går i samma skola som bröderna harlut på mormors sida så ritade han lövfbergs-lila min kompis vann sm i squash. cyklingen är relativt liten så känner dem flästa som ligger på topp kompis med NAKEN danne!! bode granne med hiton (cs spelare) morfar känner kapten på en av silja båtarna min kompis farfar spelade i leksand min kompis känner melody club min kompis känner takida min kompis känner bwo jag har varit med expressen 3gg på ett helt blad min kompis jobbat med roger pontares don skakat hand med melker, gordon, aingslay, jamie oliver, stefano, bröderna dhalbom... på något sätt är jag släkt med carl jan suttit och festat med max ägarna (bygget) samt deras höger hands personer give me the price :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp