Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rosenperla" data-source="post: 530322" data-attributes="member: 37113"><p>1.Alcazar Andreas har bjudit mig på coca cola</p><p></p><p>2. Jag har kramat Peter Swartling (eftersom han är en vän te min kusin, som för övrigt introducerat mig te massa andra svenska kändisar)</p><p></p><p>3. petat på magnus uggla med lillfingret på pressbyrån i sthlm</p><p></p><p>4.gått samma lågstadie/högstadie skola som thomas di leva och Nordmark</p><p></p><p>5. suttit längst fram på en trollerishow av Svullo, samt att jag haft han som lägerledare :P</p><p></p><p>6.Såg filip och fredrik när dom var i Liden (där jag bodde med min mamma förr) när dom hälsade på giljotin kärringen (en som jag gärna inte beblandade mig med -med orsak av hennes genitala tvångsbesvär :|)</p><p></p><p>7.Någon ur the latin kings kastade ramlösa rätt i ansiktet på mig under en tur av piratskeppet på furuvik.</p><p></p><p>8. min mamma är bekant med fredrik swahn</p><p></p><p>9. min storebror har ansökt som proffsåkare till stjärnor på is.</p><p></p><p>10. jag fick brolle jr att spela ring of fire under en festival i järkvissle</p><p></p><p>11. Jag har två vänner som är internationella modeller</p><p></p><p>12. provspelade för att vara med i lilla jönsson ligan, kom ej med men storebror kom med som vanheden men han var bortrest när svaret kom så det blev ett tack men nej tack till det</p><p></p><p>13. en av mina bröder har tävlat i shack i sthlms största kyrka</p><p></p><p>14. en vän till mig har haft basisten från kristet utseende som musiklärare i grundskolan.</p><p></p><p>15. höll på att spotta på göran persson i gävle</p><p></p><p>16. hade rolf larssgårds fru som studievägledare</p><p></p><p>17. hade Roger (från rixmorgonsol) mamma som lärare i grundskolan.</p><p></p><p>18. jag känner en som varit i 120 länder, samt varit utomlands över 220 gånger och han är ~40 år (ensamstående utan fru och barn, eller vänner för den delen:p)</p><p></p><p>19. Min gymnasiala datalärare återuppbyggde spelet counter strike från grund och lade till massa extra banor, gubbar och annat på mindre än 2 veckor.</p><p></p><p>20. Jag har fått agera sidekick (som Martin Björk i programmet fråga olle) då Olle waller var till vår gymnasieskola och svarade på en massa sexfrågor.</p><p></p><p>finns säkert mer.. orkar inte tänka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rosenperla, post: 530322, member: 37113"] 1.Alcazar Andreas har bjudit mig på coca cola 2. Jag har kramat Peter Swartling (eftersom han är en vän te min kusin, som för övrigt introducerat mig te massa andra svenska kändisar) 3. petat på magnus uggla med lillfingret på pressbyrån i sthlm 4.gått samma lågstadie/högstadie skola som thomas di leva och Nordmark 5. suttit längst fram på en trollerishow av Svullo, samt att jag haft han som lägerledare :P 6.Såg filip och fredrik när dom var i Liden (där jag bodde med min mamma förr) när dom hälsade på giljotin kärringen (en som jag gärna inte beblandade mig med -med orsak av hennes genitala tvångsbesvär :|) 7.Någon ur the latin kings kastade ramlösa rätt i ansiktet på mig under en tur av piratskeppet på furuvik. 8. min mamma är bekant med fredrik swahn 9. min storebror har ansökt som proffsåkare till stjärnor på is. 10. jag fick brolle jr att spela ring of fire under en festival i järkvissle 11. Jag har två vänner som är internationella modeller 12. provspelade för att vara med i lilla jönsson ligan, kom ej med men storebror kom med som vanheden men han var bortrest när svaret kom så det blev ett tack men nej tack till det 13. en av mina bröder har tävlat i shack i sthlms största kyrka 14. en vän till mig har haft basisten från kristet utseende som musiklärare i grundskolan. 15. höll på att spotta på göran persson i gävle 16. hade rolf larssgårds fru som studievägledare 17. hade Roger (från rixmorgonsol) mamma som lärare i grundskolan. 18. jag känner en som varit i 120 länder, samt varit utomlands över 220 gånger och han är ~40 år (ensamstående utan fru och barn, eller vänner för den delen:p) 19. Min gymnasiala datalärare återuppbyggde spelet counter strike från grund och lade till massa extra banor, gubbar och annat på mindre än 2 veckor. 20. Jag har fått agera sidekick (som Martin Björk i programmet fråga olle) då Olle waller var till vår gymnasieskola och svarade på en massa sexfrågor. finns säkert mer.. orkar inte tänka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp