Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Markgren" data-source="post: 901259" data-attributes="member: 59876"><p>1. Har tagit en "bror" bild men prins daniel. han var och invigde ungföretagsamhet...</p><p>2. tommy salo har bott på mitt område</p><p>3. Niklas lidström bor på mitt område och har NÄSTAN blivit på körd av han med båten, mitt fel då jag simmade lite fuckt up. </p><p>4. Min pappa har varit delägare i högfjälls hotellet. </p><p>5. En nära släckting till mig (mammas kusin). Har kört downhill med sverre och petter (rapparen alltså), samt att han känner en skribent på åka skidor som även jag träffat. </p><p></p><p>over and out.... </p><p></p><p>men tror nog att vi har lite mer kända personer bortsett från mig på detta forumet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Markgren, post: 901259, member: 59876"] 1. Har tagit en "bror" bild men prins daniel. han var och invigde ungföretagsamhet... 2. tommy salo har bott på mitt område 3. Niklas lidström bor på mitt område och har NÄSTAN blivit på körd av han med båten, mitt fel då jag simmade lite fuckt up. 4. Min pappa har varit delägare i högfjälls hotellet. 5. En nära släckting till mig (mammas kusin). Har kört downhill med sverre och petter (rapparen alltså), samt att han känner en skribent på åka skidor som även jag träffat. over and out.... men tror nog att vi har lite mer kända personer bortsett från mig på detta forumet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Nästan kändis?
Tillbaka
Topp