Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Nåt bra Redigerings program ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wippeh" data-source="post: 173781" data-attributes="member: 41385"><p>Du glömde Sony(?) Vegas! </p><p></p><p>Sen när är något nånsin värt att köpa. </p><p>Sen dessutom en massa plats är väl oftast inget bekymmer nuförtiden då en dvd tar upp hela 4.3gb och de är ju aldrig något bekymmer. och premier är väl såvitt jag vet bara på sisådär 1cd a la 700mb. Då blir det 1,5gb på datorn om man måste ha kvar image-filen. Småpotatis i datorvärlden ju!</p><p> </p><p>Och Wibaeus var de inte du som redigerat skidbrödernas studsmattefilm. Redigering är inte bara massa effekter utan även också bara klippa bort onöda segment. Fast å andra sidan så förstår jag inte varför Movie maker används. De är väl ungefär de man behöver...</p><p>De enda som faktiskt kan vara värt att äga the real shit of är ju windows xp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wippeh, post: 173781, member: 41385"] Du glömde Sony(?) Vegas! Sen när är något nånsin värt att köpa. Sen dessutom en massa plats är väl oftast inget bekymmer nuförtiden då en dvd tar upp hela 4.3gb och de är ju aldrig något bekymmer. och premier är väl såvitt jag vet bara på sisådär 1cd a la 700mb. Då blir det 1,5gb på datorn om man måste ha kvar image-filen. Småpotatis i datorvärlden ju! Och Wibaeus var de inte du som redigerat skidbrödernas studsmattefilm. Redigering är inte bara massa effekter utan även också bara klippa bort onöda segment. Fast å andra sidan så förstår jag inte varför Movie maker används. De är väl ungefär de man behöver... De enda som faktiskt kan vara värt att äga the real shit of är ju windows xp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Nåt bra Redigerings program ?
Tillbaka
Topp