Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Naxo-21 eller alpinbinding?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bjerne" data-source="post: 131132" data-attributes="member: 36068"><p>Om du inte måste ha några riktigta fetingbindningar så tycker jag Diamir Freeeride funkar över förväntan. Går att dra upp til 12:an iallafall vilket räcker för de flesta (inkl. mig).</p><p>Har tidigare varit ganska skeptisk mot de bindningarna för att de "ser" lite tunna och vingliga ut, men blev positivt överraskad. Funkar överrallt!</p><p>Tänk efter innan du skaffar trekkers, det är ganska mycket "meck-moment" på toppturen. Ytterligare prylar som skall få plats i ryggan etc.</p><p>Jag köpte mina Diamir från globetrotter.de och fick sjukt bra pris förra året, 2200 inkl frakt, vet inte om dom har samma pris i år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bjerne, post: 131132, member: 36068"] Om du inte måste ha några riktigta fetingbindningar så tycker jag Diamir Freeeride funkar över förväntan. Går att dra upp til 12:an iallafall vilket räcker för de flesta (inkl. mig). Har tidigare varit ganska skeptisk mot de bindningarna för att de "ser" lite tunna och vingliga ut, men blev positivt överraskad. Funkar överrallt! Tänk efter innan du skaffar trekkers, det är ganska mycket "meck-moment" på toppturen. Ytterligare prylar som skall få plats i ryggan etc. Jag köpte mina Diamir från globetrotter.de och fick sjukt bra pris förra året, 2200 inkl frakt, vet inte om dom har samma pris i år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Naxo-21 eller alpinbinding?
Tillbaka
Topp