Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nelson/Whitewater 08-09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emil-d" data-source="post: 457619" data-attributes="member: 77679"><p>Tänkte kolla om det var några här som tänkt spendera vintern i Nelson och eventuellt har boende ordnat eller på annat sätt skulle kunna tänka sig att dela boende. Jag åker själv och tänkte därför kolla om det finns några som vill tura, rippa puder och droppa klippor med mig. Jag står i valet och kvalet mellan att åka till Kicking eller Whitewater och känner att det är dags att ta ett beslut. Siktar på att åka runt nyår och vara borta 3-4 månader. </p><p>Finns det några vars planer överensstämmer på ett ungefär med mina så kan vi väl få igång lite snack i den här tråden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emil-d, post: 457619, member: 77679"] Tänkte kolla om det var några här som tänkt spendera vintern i Nelson och eventuellt har boende ordnat eller på annat sätt skulle kunna tänka sig att dela boende. Jag åker själv och tänkte därför kolla om det finns några som vill tura, rippa puder och droppa klippor med mig. Jag står i valet och kvalet mellan att åka till Kicking eller Whitewater och känner att det är dags att ta ett beslut. Siktar på att åka runt nyår och vara borta 3-4 månader. Finns det några vars planer överensstämmer på ett ungefär med mina så kan vi väl få igång lite snack i den här tråden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nelson/Whitewater 08-09
Tillbaka
Topp