Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nelson/Whitewater 08-09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emil-d" data-source="post: 457856" data-attributes="member: 77679"><p>Nix, inte varit där. Avståndet är väl några km längre som jag förstått det. Skillnaden ligger väl i att Nelson är en mysig småstad och Golden är ett truckstop mer eller mindre. Kicking är större, mer alpint och lite mer exploaterat medan Whitewater är ett mindre system. I kicking kan man iaf åka något slags park medan jag fattat det som att det nog är ganska obefintligt i Whitewater (duh). Avståndet mellan lift och stad kommer man att få i princip var man än vänder sig i Kanada förutom Whistler. Inte varit på någon av orterna, det är bara den andra hands info jag har fått ihop. Sen har nog Whitewater ett aningen mer fördelaktigt klimat för ordentliga dump.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emil-d, post: 457856, member: 77679"] Nix, inte varit där. Avståndet är väl några km längre som jag förstått det. Skillnaden ligger väl i att Nelson är en mysig småstad och Golden är ett truckstop mer eller mindre. Kicking är större, mer alpint och lite mer exploaterat medan Whitewater är ett mindre system. I kicking kan man iaf åka något slags park medan jag fattat det som att det nog är ganska obefintligt i Whitewater (duh). Avståndet mellan lift och stad kommer man att få i princip var man än vänder sig i Kanada förutom Whistler. Inte varit på någon av orterna, det är bara den andra hands info jag har fått ihop. Sen har nog Whitewater ett aningen mer fördelaktigt klimat för ordentliga dump. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nelson/Whitewater 08-09
Tillbaka
Topp