Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nendaz- åk tips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 155269" data-source="post: 1144914"><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=156548" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/6c2dac8f3dc3972866b026d2ce97bddd.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p>Tjena!</p><p>Jag heter Emrik Strömberg. Jag är 14 år gammal, Cowboy skidåkare från vilda västkusten <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Jag ska ner och köra FJT Nendaz U-16 i början av mars. Vi kommer att vara där ett gäng dagar innan tävlingen. Jag har aldrig varit i Nendaz och undrar om du har något tips på vart man ska åka?</p><p>Wind-lips, klippor, tekniska åk ect... </p><p>Om du har något annat tips kring Nendaz, skriv gärna det också <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Hoppas du får en grym vinter.</p><p>Take care/ Emrik</p><p> [USER=155269]@emrikstromberg[/USER]</p><p>@byemrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 155269, post: 1144914"] [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=156548][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/6c2dac8f3dc3972866b026d2ce97bddd.jpg[/img][/url] Tjena! Jag heter Emrik Strömberg. Jag är 14 år gammal, Cowboy skidåkare från vilda västkusten :) Jag ska ner och köra FJT Nendaz U-16 i början av mars. Vi kommer att vara där ett gäng dagar innan tävlingen. Jag har aldrig varit i Nendaz och undrar om du har något tips på vart man ska åka? Wind-lips, klippor, tekniska åk ect... Om du har något annat tips kring Nendaz, skriv gärna det också :) Hoppas du får en grym vinter. Take care/ Emrik [USER=155269]@emrikstromberg[/USER] @byemrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nendaz- åk tips
Tillbaka
Topp