Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nendaz
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ClaraBorggren" data-source="post: 48606" data-attributes="member: 31726"><p>Hej!</p><p>Antar att du bara ska dit en vecka eller så eftersom du fortfarande går i skolan?! Då skulle jag varmt kunna rekomendera byn. Det finns väl egentligen bara en pub som folket går till. Cactus cantina - restaurang på övervåningen och pub på undervåningen. Schysst engelsman som äger stället. I alla fall, det är väl inget jättedrag på byn annars och du lär nog vara ganska ensam som skandinav - det var vi i en månad.</p><p></p><p>Kortfattat - mysigt ställe men inget att åka till om du är ute efter en partyby.</p><p></p><p>Däremot så kommer du snabbare upp på Mont fort än från verbier.</p><p></p><p>Ha det så kul i vinter</p><p></p><p>/Clara</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ClaraBorggren, post: 48606, member: 31726"] Hej! Antar att du bara ska dit en vecka eller så eftersom du fortfarande går i skolan?! Då skulle jag varmt kunna rekomendera byn. Det finns väl egentligen bara en pub som folket går till. Cactus cantina - restaurang på övervåningen och pub på undervåningen. Schysst engelsman som äger stället. I alla fall, det är väl inget jättedrag på byn annars och du lär nog vara ganska ensam som skandinav - det var vi i en månad. Kortfattat - mysigt ställe men inget att åka till om du är ute efter en partyby. Däremot så kommer du snabbare upp på Mont fort än från verbier. Ha det så kul i vinter /Clara [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nendaz
Tillbaka
Topp