Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Neongula Termopants
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 482861" data-attributes="member: 46389"><p>Runt 1000 kr ville han väl ha för. Oakleybyxorna kostar mer än dubbelt så mycket.</p><p>Jag vet inte vad du anser som gult men enligt mej är nästan alla dom byxorna minst lika gula som oakleybyxorna du länkade.</p><p></p><p>Jag kan nog inte ge dej en direkt länk till ett par gula byxor, men kolla runt på sidorna som redan är länkade, ett tips är även att kolla på www.hot-zone.tv , www.bluetomato.de och kanske även tramdock.com</p><p>De två första sidorna är från tyskland/österrike medan den sista länken är från usa, då får man väl betala tull o sånt om man ska få dom till sverige, sen är nog frakten dyr så där hittar du nog inget under 1000kr.</p><p>För övrigt tror jag att det kan bli väldigt svårt att hitta e nbra byxa för 1000 kr om du inte råkar fynda på lager/utförsäljning/feet rea.</p><p>Mitt största tips är väl att kolla på beggade byxor eller gå runt i affärer och leta.</p><p>Hoppas du hittar nåt! puss på alla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 482861, member: 46389"] Runt 1000 kr ville han väl ha för. Oakleybyxorna kostar mer än dubbelt så mycket. Jag vet inte vad du anser som gult men enligt mej är nästan alla dom byxorna minst lika gula som oakleybyxorna du länkade. Jag kan nog inte ge dej en direkt länk till ett par gula byxor, men kolla runt på sidorna som redan är länkade, ett tips är även att kolla på www.hot-zone.tv , www.bluetomato.de och kanske även tramdock.com De två första sidorna är från tyskland/österrike medan den sista länken är från usa, då får man väl betala tull o sånt om man ska få dom till sverige, sen är nog frakten dyr så där hittar du nog inget under 1000kr. För övrigt tror jag att det kan bli väldigt svårt att hitta e nbra byxa för 1000 kr om du inte råkar fynda på lager/utförsäljning/feet rea. Mitt största tips är väl att kolla på beggade byxor eller gå runt i affärer och leta. Hoppas du hittar nåt! puss på alla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Neongula Termopants
Tillbaka
Topp