Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nere i St.Anton! söker jobb!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CamillaLinnea" data-source="post: 240865" data-attributes="member: 42578"><p>Tjena..</p><p>kolla in på alla restauranger, barer...finns många diskjobb i anton och nästan bara killar anställs, precis som att tjejer anställs för städjobb på gasthaus =) Ta dig också till mailbox mitt på gågatan...dom har en anslagstavla med massa jobbförslag, sen e de bara att vandra/ringa runt!</p><p>Geneweine asså, fick tips om att dom hade boende kvar där för säsongare och tänkte ringa idag, vet du om allt är fullt än??</p><p>Tänkt pallra mig ner 20dec...</p><p>lycka till...ses på funky.</p><p>/Camilla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CamillaLinnea, post: 240865, member: 42578"] Tjena.. kolla in på alla restauranger, barer...finns många diskjobb i anton och nästan bara killar anställs, precis som att tjejer anställs för städjobb på gasthaus =) Ta dig också till mailbox mitt på gågatan...dom har en anslagstavla med massa jobbförslag, sen e de bara att vandra/ringa runt! Geneweine asså, fick tips om att dom hade boende kvar där för säsongare och tänkte ringa idag, vet du om allt är fullt än?? Tänkt pallra mig ner 20dec... lycka till...ses på funky. /Camilla [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nere i St.Anton! söker jobb!
Tillbaka
Topp