Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nervpåverkan pjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gahnis" data-source="post: 1069610" data-attributes="member: 46117"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag har haft samma problem i många år, dock med tårna.</p><p>"Långtån" eller vad den nu kallas har under början av säsongerna mer eller mindre domna på min vänsterfot. Inte på grund av kyla utan av samma orsak som du beskriver.</p><p>Obehagligt och tråkigt.</p><p>Min lösning blev en lätt tryckning av pjäxan just vid tårna, men det kan också lösas av justeringar med innersko eller andra justeringar av skalet.</p><p>Mitt råd är (som i nästan alla fall med krånglande fötter eller pjäxor) att gå till en professionell bootfitter.</p><p>De kan säkert hjälpa dig med olika typer av lösningar!</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gahnis, post: 1069610, member: 46117"] Hej! Jag har haft samma problem i många år, dock med tårna. "Långtån" eller vad den nu kallas har under början av säsongerna mer eller mindre domna på min vänsterfot. Inte på grund av kyla utan av samma orsak som du beskriver. Obehagligt och tråkigt. Min lösning blev en lätt tryckning av pjäxan just vid tårna, men det kan också lösas av justeringar med innersko eller andra justeringar av skalet. Mitt råd är (som i nästan alla fall med krånglande fötter eller pjäxor) att gå till en professionell bootfitter. De kan säkert hjälpa dig med olika typer av lösningar! Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nervpåverkan pjäxa
Tillbaka
Topp