Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Never Summer Evo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 795752" data-attributes="member: 64225"><p>Anledningen är att NS närmaste distributör är i Stobritannien. Kan säga att jag har nog aldrig läst en dålig recension av en NS-bräda. RC tech är exakt samma som Libtechs C2, lib som snodde det av ns, så har du stått på en lib med C2 så är det direkt jämförbart.</p><p></p><p>Mer specifikt för dig så skulle jag också överväga en Smokin Snowboards Superpark, finns svensk återförsäljare där, Permafrost. Dock bara vanlig rocker där men det är fint i parken i synnerhet om du redan har en pistbräda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 795752, member: 64225"] Anledningen är att NS närmaste distributör är i Stobritannien. Kan säga att jag har nog aldrig läst en dålig recension av en NS-bräda. RC tech är exakt samma som Libtechs C2, lib som snodde det av ns, så har du stått på en lib med C2 så är det direkt jämförbart. Mer specifikt för dig så skulle jag också överväga en Smokin Snowboards Superpark, finns svensk återförsäljare där, Permafrost. Dock bara vanlig rocker där men det är fint i parken i synnerhet om du redan har en pistbräda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Never Summer Evo
Tillbaka
Topp