Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
never summer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 221213" data-attributes="member: 28391"><p>Det är två grymma snowboards för friåkning. </p><p></p><p>Titan är nog den styvaste bräda jag känt på och jag tror att man måste åka väldigt hårt och "aktivt" för att gilla den. För rätt person är det en kanonbräda men små lätta jibbers göre sig icke besvär.</p><p></p><p>Summit är en mer puderinriktad bräda med pintail som ska sjunka ner fint i pudret så att brädan flyter bra. Summit är inte alls lika styv, men den är mer specialiserad på offpist och är inget för den som vill ha en allaroundbräda.</p><p></p><p>Jag har inte åkt på någon av dem, bara känt och klämt lite.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 221213, member: 28391"] Det är två grymma snowboards för friåkning. Titan är nog den styvaste bräda jag känt på och jag tror att man måste åka väldigt hårt och "aktivt" för att gilla den. För rätt person är det en kanonbräda men små lätta jibbers göre sig icke besvär. Summit är en mer puderinriktad bräda med pintail som ska sjunka ner fint i pudret så att brädan flyter bra. Summit är inte alls lika styv, men den är mer specialiserad på offpist och är inget för den som vill ha en allaroundbräda. Jag har inte åkt på någon av dem, bara känt och klämt lite. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
never summer
Tillbaka
Topp