Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
new zealand?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="peterlore" data-source="post: 52563" data-attributes="member: 35175"><p>Jo men visst. No problemo. Fast säsongen e ju snart över. Motsatta årstider du vet. Snön kommer i juni och de stänger i oktober/november.</p><p>Är du instruktör så kan du lätt få jobb. Jag jobbade mest i barer å shit. Enkelt som helst att få, utan arbetstillstånd, svenskar ligger högt i kurs. Bättre så för då får man dagarna över till snölek.</p><p>Fråga mig om det är nåt du undrar. Jag var där i två år och ska nog dit nästa säsong igen. Underbart ställe.</p><p>/Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="peterlore, post: 52563, member: 35175"] Jo men visst. No problemo. Fast säsongen e ju snart över. Motsatta årstider du vet. Snön kommer i juni och de stänger i oktober/november. Är du instruktör så kan du lätt få jobb. Jag jobbade mest i barer å shit. Enkelt som helst att få, utan arbetstillstånd, svenskar ligger högt i kurs. Bättre så för då får man dagarna över till snölek. Fråga mig om det är nåt du undrar. Jag var där i två år och ska nog dit nästa säsong igen. Underbart ställe. /Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
new zealand?
Tillbaka
Topp