Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Newbie frågor om mtb köp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="K_I_L_L" data-source="post: 45186" data-attributes="member: 33738"><p>Tja!</p><p></p><p>ok , var å kolla på Inter Sport butiken här , och dom tar in specialized (Felstavat=)) cyklar nu. så då ska jag nog ta å spara ihop lite mer cash till en sån.</p><p></p><p>Min polares systers man (=)) kör downhill och han har en specialized. Som hanär väldigt nöjd med , så det märket verkar ju vara helt ok.</p><p></p><p>jaja.....tack så hemskt mycket för hjälpen!</p><p></p><p>mvh / Hasse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K_I_L_L, post: 45186, member: 33738"] Tja! ok , var å kolla på Inter Sport butiken här , och dom tar in specialized (Felstavat=)) cyklar nu. så då ska jag nog ta å spara ihop lite mer cash till en sån. Min polares systers man (=)) kör downhill och han har en specialized. Som hanär väldigt nöjd med , så det märket verkar ju vara helt ok. jaja.....tack så hemskt mycket för hjälpen! mvh / Hasse [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Newbie frågor om mtb köp!
Tillbaka
Topp