Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Ngn med erfarenhet av vriststöd!?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="martinbjorkqvist" data-source="post: 116824" data-attributes="member: 48938"><p>jag har sabbat båda mina fötter så ;p tänjt ut ledbanden i båda fötterna. Vrist skydd kan du nog få tag på hos en sjukgymnast eller om du ber folk i sport affär att skaffa det så gör dom nog det åt dig. Men vrist skydd i pjäxor behöver du ju inte. Pjäxorna är ju det prefekta vrist stödet. och dessutom så fins det inte en möjlighet att få ner ett vriststöd i en pjäxa.</p><p></p><p>Sen är balansövningar det bästa sättet att bygga upp fotens leder och muskler igen. Sen när du ska komma igång på redigt igen har jag fått ett papper att gå efter =D. första steget är att springa i åttor, när du klarar det utan problem ska du försöka dig på att springa och göra 180 svängar, sen ska du springa och göra 360 svängar, sen kan du börja träna igen tex. springa i snabb fart eller liknande och sista steget är att börja tävla igen.</p><p></p><p>hoppas det fixar sig. / Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="martinbjorkqvist, post: 116824, member: 48938"] jag har sabbat båda mina fötter så ;p tänjt ut ledbanden i båda fötterna. Vrist skydd kan du nog få tag på hos en sjukgymnast eller om du ber folk i sport affär att skaffa det så gör dom nog det åt dig. Men vrist skydd i pjäxor behöver du ju inte. Pjäxorna är ju det prefekta vrist stödet. och dessutom så fins det inte en möjlighet att få ner ett vriststöd i en pjäxa. Sen är balansövningar det bästa sättet att bygga upp fotens leder och muskler igen. Sen när du ska komma igång på redigt igen har jag fått ett papper att gå efter =D. första steget är att springa i åttor, när du klarar det utan problem ska du försöka dig på att springa och göra 180 svängar, sen ska du springa och göra 360 svängar, sen kan du börja träna igen tex. springa i snabb fart eller liknande och sista steget är att börja tävla igen. hoppas det fixar sig. / Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Ngn med erfarenhet av vriststöd!?!
Tillbaka
Topp