Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ngn som har lite sjyssta råd?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RocketChazer" data-source="post: 108775"><p>Med hänsyn till din vikt och längd rekommenderar jag såklart P3 med även Völkl karma och Stöckli snake.Dynastar kommer med en -06 backcountryjibber som oxå kan funka.</p><p>Samtliga ovanstående skidor funkar bra i pist, bäst är nog karma</p><p>Men glöm scratch, 1080 & K2s skidor, de är för lättare personer</p><p>För övrigt så är det sällsynt med tt-skidor som passar "vuxna" människor att åka pist med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RocketChazer, post: 108775"] Med hänsyn till din vikt och längd rekommenderar jag såklart P3 med även Völkl karma och Stöckli snake.Dynastar kommer med en -06 backcountryjibber som oxå kan funka. Samtliga ovanstående skidor funkar bra i pist, bäst är nog karma Men glöm scratch, 1080 & K2s skidor, de är för lättare personer För övrigt så är det sällsynt med tt-skidor som passar "vuxna" människor att åka pist med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ngn som har lite sjyssta råd?!
Tillbaka
Topp