bäst åkning i sportgastein.. ingen park när jag var där, varken i dorf eller sporten.. det va dock 2-3 år sedan ja var där.. men saker och ting förändras... I övrigt den bästa åkningen jag upplevt i mitt korta liv... det är bra röj på Silver Bullet Bar och Haegglöfs.. Ha det så roligt. Peace