Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ngn som provat Fischer Superior?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hassel99" data-source="post: 940783" data-attributes="member: 90094"><p>Hyrde skidor idag och provade lite olika. Fastnade för Fischer Superior som var kanonroliga.</p><p></p><p>Enda som inte kändes helt stabilt var att de tappade grepped då jag körde över isfläckar. Ligger man på ordentligt kan det kännas lite olustigt.</p><p>Provade både 165 o 175 och upplevde samma sak med båda. Är endast detta som just nu hindrar mig från att beställa ett par.</p><p>Ngn som upplevt samma sak med dessa?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hassel99, post: 940783, member: 90094"] Hyrde skidor idag och provade lite olika. Fastnade för Fischer Superior som var kanonroliga. Enda som inte kändes helt stabilt var att de tappade grepped då jag körde över isfläckar. Ligger man på ordentligt kan det kännas lite olustigt. Provade både 165 o 175 och upplevde samma sak med båda. Är endast detta som just nu hindrar mig från att beställa ett par. Ngn som upplevt samma sak med dessa? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ngn som provat Fischer Superior?
Tillbaka
Topp