Ngn som ska köra ner till alperna runt 15 januari???

dhoopel

Ny medlem
Ngn som ska köra ner till alperna runt 15 januari???
tja!

vi är två pers som ska ner å åka bräda from. mitten av januari å resten av säsongen..efter som vi inte har ngt boende kan vi tänka oss de flesta orter....tänkte höra ifall det är ngn som har två bilplatser över till ngt trevligt snöigt ställe då och som vill ha lite sällskap???

/Micke & Olof
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp