Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ni som bilar till alperna ...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowtigger" data-source="post: 59585" data-attributes="member: 35318"><p>... vill jag bara tipsa om att det finns ett grymt bra rast-ställe 6-7 mil norr om Kassel, dvs ungefär 6 timmar fràn Puttgarten (Danmarks-färjan)</p><p></p><p>Olgas restaurang brukar jag käka pà. Smaskig Wienersnitzel med champinjoner och pommes frites. Inte alltför dyrt och snabb och bra service.</p><p></p><p>Men framför allt kan man sitta sà man ser bilen med alla dyra vintergrejer i.</p><p></p><p>Det finns McDonalds och lite annat ocksà.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowtigger, post: 59585, member: 35318"] ... vill jag bara tipsa om att det finns ett grymt bra rast-ställe 6-7 mil norr om Kassel, dvs ungefär 6 timmar fràn Puttgarten (Danmarks-färjan) Olgas restaurang brukar jag käka pà. Smaskig Wienersnitzel med champinjoner och pommes frites. Inte alltför dyrt och snabb och bra service. Men framför allt kan man sitta sà man ser bilen med alla dyra vintergrejer i. Det finns McDonalds och lite annat ocksà. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ni som bilar till alperna ...
Tillbaka
Topp