Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ni som har koll på skidmodet!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ViktorAsander" data-source="post: 110116"><p>Läste en intressant artikel igår om detta med personalisering av diverse människor, som svar på din fråga kan jag bara ge att om man införskaffar sig ett par dierktionala goggles utan att vara så frismakande, så blir det ofta ett felköp, siffror visar på att 23% av de som inte frikostar med sina köp spenderar ett till två serium för mycket varje gång. De vill säga, har man ett till två serium ska man inte slösa dom på ett markrobifekt val.</p><p> Skidvärlden har gått framåt i en rusande fart, vad ska man välja vilken väg ska man ta, har jag den och den grejen rätt. Jag ser det som ett nederlag att vara en bra skidåkare. Men inte som ett negativt nederlag utan som ett så kallat vederbörd, man ska aldrig ge upp utan rush. Vad bekostar goggles hit och dit så påpekas ju mängder av modeller i alla dess färger och former, men man ska icke välja utan att dansa först. Prova dina gogglar som du e intresserad av, känn efter. E detta mitt ansikte, e detta min mun, vad är mit mål med dessa glasögonen, är det en rasfaktor eller en pardox? Med ett överskott av diverse lager kan man inte neka ett tillskott, men icke heller smålaga en punka. Saker och ting kommer alltid att förbli, som en bra vass slipad kniv, som så lätt kan rädda men även så lätt, ta ditt liv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ViktorAsander, post: 110116"] Läste en intressant artikel igår om detta med personalisering av diverse människor, som svar på din fråga kan jag bara ge att om man införskaffar sig ett par dierktionala goggles utan att vara så frismakande, så blir det ofta ett felköp, siffror visar på att 23% av de som inte frikostar med sina köp spenderar ett till två serium för mycket varje gång. De vill säga, har man ett till två serium ska man inte slösa dom på ett markrobifekt val. Skidvärlden har gått framåt i en rusande fart, vad ska man välja vilken väg ska man ta, har jag den och den grejen rätt. Jag ser det som ett nederlag att vara en bra skidåkare. Men inte som ett negativt nederlag utan som ett så kallat vederbörd, man ska aldrig ge upp utan rush. Vad bekostar goggles hit och dit så påpekas ju mängder av modeller i alla dess färger och former, men man ska icke välja utan att dansa först. Prova dina gogglar som du e intresserad av, känn efter. E detta mitt ansikte, e detta min mun, vad är mit mål med dessa glasögonen, är det en rasfaktor eller en pardox? Med ett överskott av diverse lager kan man inte neka ett tillskott, men icke heller smålaga en punka. Saker och ting kommer alltid att förbli, som en bra vass slipad kniv, som så lätt kan rädda men även så lätt, ta ditt liv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ni som har koll på skidmodet!
Tillbaka
Topp