Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ni som lämnar Whistler!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CGBHamilton" data-source="post: 424172" data-attributes="member: 32347"><p>Goddag, </p><p>Vi är fyra moppepojkar som just nu är i Fernie och svänger lite. då säsongnen här slutar så tidigt som 6(!!) april är vi sugna på lite whistler snö. Några människor som vet med sig att de lämnar byn någon gång runt april nummer 6 får gärna höra av sig ang, lägenhet, säsongskort etc. Vi är sjukt duktiga på att städa, laga mat och diska!!!</p><p></p><p>Hör av er här på freeride eller till mejl fredrik_olausson@hotmail.com</p><p></p><p>Adjö,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CGBHamilton, post: 424172, member: 32347"] Goddag, Vi är fyra moppepojkar som just nu är i Fernie och svänger lite. då säsongnen här slutar så tidigt som 6(!!) april är vi sugna på lite whistler snö. Några människor som vet med sig att de lämnar byn någon gång runt april nummer 6 får gärna höra av sig ang, lägenhet, säsongskort etc. Vi är sjukt duktiga på att städa, laga mat och diska!!! Hör av er här på freeride eller till mejl fredrik_olausson@hotmail.com Adjö, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ni som lämnar Whistler!
Tillbaka
Topp