Ni som skall till Val Diseré!!

Patrik_S

Ny medlem
Vi är tre st killar som skall ner till val d den 3 januri och vi har en minbuss och boende undrar om det finns några som e intresserade av resa o boende! kan ta tre till i bussen! Grejen är bara den att vi skall fira nyår i Amsterdam innan vi åker vidare till Val d!
så vi åker från sverige en eller två dar innan nyår!!

Hej hej!

Det där lät skoj. Vi är för den delen väldigt sugna på att tillbringa nyårsafton i Amsterdam. Så vi kan gärna tänka oss att åka med ner. Boende i Val d´isere har vi på gång, men är inte riktigt säkert till 100%, så det är vi också intresserad av än så länge...
Ha det bra!!
/Emma & Kristina

hallå
låter grymt bra. är mycket intreserad av att hänga på.. ni kann väl maila till mig o berätta mer,,,,, är intreserad av både boende och resa.
maila mig på qassimoto@hotmail.com
hör av er
/// mvh fredrik

.. vill oxå följa me!! 20 årig flicka från gbg, åker både snowboard å skidor. Hela resplanen låter som klippt å skuren för mig .. så tar hela paketet ... om ja får!
berätta mera.. malin3332@hotmail.com
//malin

Fel det finns 2 platser kvar som kan åka med, för om vi tar 3 till som skall med så blir det att en får ligga i bagagen! Inte kul!

Jag å min polare från gbg e också intresserade...
Resa å boende för hur mycket?
Finns platserna kvar?
maila å berätta: hugo_af_klint@hotmail.com

Eftersom jag inte har fixat boende är jag naturligtvis intresserad. Tanken var sen att åka egen bil ner (där det finns plats för åtminstone en till) men man är ju flexibel. Det är bara å mejla om ni är intresserade!

/Tyrre

Tja!
undrar om ni har något plats kvar i er lägenhet??
Vore as gött eftersom jag inte har någon stans att bo?

Hör av dig!

Christian Löfstrand

Tillbaka
Topp