Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
ni som vet om longboards
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vikkanen" data-source="post: 840491" data-attributes="member: 119580"><p>Vill skaffa en longboard, kan någon tipsa lite om?? Alltså jag är en finne men finländare har ingen bra forum åtminstone inte lika bra som freeride... Så jag är 20 årig typ, ganska kort, behöver en longboard som en transportsmedel med vilken jag kunde åka i stan och till butiken osv. Vill inte ha någon warpbräda, är sector 9 bra? hur mycket kostar sector 9 brädor? Har någon provat Globe bräda, vad säger ni om det? Lush är också ett alternativ för märke men jag vill inte betala mer än 2000kr. för det. Tror ni att en cruiser bräda 30" eller liknande kunde också duga om jag vill bara rulla hit å dit med longboarden?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vikkanen, post: 840491, member: 119580"] Vill skaffa en longboard, kan någon tipsa lite om?? Alltså jag är en finne men finländare har ingen bra forum åtminstone inte lika bra som freeride... Så jag är 20 årig typ, ganska kort, behöver en longboard som en transportsmedel med vilken jag kunde åka i stan och till butiken osv. Vill inte ha någon warpbräda, är sector 9 bra? hur mycket kostar sector 9 brädor? Har någon provat Globe bräda, vad säger ni om det? Lush är också ett alternativ för märke men jag vill inte betala mer än 2000kr. för det. Tror ni att en cruiser bräda 30" eller liknande kunde också duga om jag vill bara rulla hit å dit med longboarden? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
ni som vet om longboards
Tillbaka
Topp