Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nikes snowboardskor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 825327" data-attributes="member: 66286"><p>Tänker tjacka upp mig på nya dojjor och blev idag tipsad om Nikes nya skor. Sökte på forumet men det verkar väldigt tyst om dem (jag kanske är en sopa på att söka också...). Det verkar ju vara en jävla hype men jag själv misstänker att det är för att kidsen vill se ut ännu mer som en hiphoppande breakdansare och om man då kan köpa en sko med swoosh-loggan skiter man i prestanda</p><p></p><p>Deras hemsida sög ju hästkönsorgan. Massa info om hur dojjerna är uppbygda men inte ett vettigt ord vad varje modell är tänkt att användas till. Pylotermsulor och fan och hans moster men om det är ett par jibbskor eller om man ska köra parralellslalom står det inte ett ord om.</p><p></p><p>Så. Är det nån som testat och har några åsitker om dojjerna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 825327, member: 66286"] Tänker tjacka upp mig på nya dojjor och blev idag tipsad om Nikes nya skor. Sökte på forumet men det verkar väldigt tyst om dem (jag kanske är en sopa på att söka också...). Det verkar ju vara en jävla hype men jag själv misstänker att det är för att kidsen vill se ut ännu mer som en hiphoppande breakdansare och om man då kan köpa en sko med swoosh-loggan skiter man i prestanda Deras hemsida sög ju hästkönsorgan. Massa info om hur dojjerna är uppbygda men inte ett vettigt ord vad varje modell är tänkt att användas till. Pylotermsulor och fan och hans moster men om det är ett par jibbskor eller om man ska köra parralellslalom står det inte ett ord om. Så. Är det nån som testat och har några åsitker om dojjerna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nikes snowboardskor
Tillbaka
Topp