Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Nikon D300?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Franklin" data-source="post: 604516" data-attributes="member: 92539"><p>jag slås av några olika tankar här..</p><p></p><p>för det första, även om jag själv är en nikonian så undrar jag över ditt beslut att byta från canon till nikon.. ha du bara kitgluggen till 450D just nu, eller har du fler objektiv som du inte kommer kunna använda på ett nikonhus?</p><p></p><p>för det andra, köp en D90 och lägg de extra pengarna på objektiv istället. expert har D90 för 6000 nu under mellandagsrean, billigaste D300-huset enligt prisjakt ligger på 14000. ta mellanskillnaden på 8000 och köp objektiv för pengarna som kommer leva mycket längre än något av husen!</p><p></p><p>t.ex:</p><p>Nikkor AF-S DX 18-200/3,5-5,6 G IF-ED VR för ca 6000 kr</p><p></p><p>och</p><p></p><p>Nikon Nikkor AF-S DX 35/1,8 G för ca 2000 kr</p><p>eller</p><p>Nikon Nikkor AF 50/1,8 D för ca 1500 kr</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Franklin, post: 604516, member: 92539"] jag slås av några olika tankar här.. för det första, även om jag själv är en nikonian så undrar jag över ditt beslut att byta från canon till nikon.. ha du bara kitgluggen till 450D just nu, eller har du fler objektiv som du inte kommer kunna använda på ett nikonhus? för det andra, köp en D90 och lägg de extra pengarna på objektiv istället. expert har D90 för 6000 nu under mellandagsrean, billigaste D300-huset enligt prisjakt ligger på 14000. ta mellanskillnaden på 8000 och köp objektiv för pengarna som kommer leva mycket längre än något av husen! t.ex: Nikkor AF-S DX 18-200/3,5-5,6 G IF-ED VR för ca 6000 kr och Nikon Nikkor AF-S DX 35/1,8 G för ca 2000 kr eller Nikon Nikkor AF 50/1,8 D för ca 1500 kr [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Nikon D300?
Tillbaka
Topp