Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
nikon d3100 bra för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 953929" data-attributes="member: 40931"><p>Nu skrev väl iofs trådskaparen att han mest skulle fota så då kanske man borde prata lite om det också.</p><p></p><p>Om du ska fota skidåkning tycker jag det är viktigt att kameran inte är för slö i seriebildtagning. Enligt prisjakt tar nikon3100 3 bilder i sekunden vilket jag tycker är för långsamt. Jag tycker sisådär 5-6bps är minimum. Men självklart är det ju inte omöjligt att få en bra bild med 3bps, bara svårare.</p><p></p><p>Om du ska fota annat är säkert kameran helt formidabel. Så länge du gillar modeller som är lite mindre och lättare (och plastigare).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 953929, member: 40931"] Nu skrev väl iofs trådskaparen att han mest skulle fota så då kanske man borde prata lite om det också. Om du ska fota skidåkning tycker jag det är viktigt att kameran inte är för slö i seriebildtagning. Enligt prisjakt tar nikon3100 3 bilder i sekunden vilket jag tycker är för långsamt. Jag tycker sisådär 5-6bps är minimum. Men självklart är det ju inte omöjligt att få en bra bild med 3bps, bara svårare. Om du ska fota annat är säkert kameran helt formidabel. Så länge du gillar modeller som är lite mindre och lättare (och plastigare). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
nikon d3100 bra för mig?
Tillbaka
Topp