Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Nikon D3100 ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JSL" data-source="post: 827887" data-attributes="member: 71274"><p>Tjafan! </p><p></p><p>Jag har spanat lite på en D3100 och har förstått att den kameran inte har autofocus funktion vid full HD inspelning, ni som har den här kameran kanske kan säga vad ni tycker om det. sen skulle jag vilja veta lite om batteritiden och vad ni tycker om kamerans FPS, om det blir bra osv. Vad tycker ni om VR funktionen är ochså, gör det stor skildnad, beror det nånting på vilken kvalite man filmar i?. och en sista fråga är om ISOn, Det jag läst är att HD inspelnings funktionen har en max ISO på 3200, men att den kan höjjas till 12000 ungefär, Någon som kan kanske kan förklara för mig vad det innebär </p><p></p><p>Hare !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JSL, post: 827887, member: 71274"] Tjafan! Jag har spanat lite på en D3100 och har förstått att den kameran inte har autofocus funktion vid full HD inspelning, ni som har den här kameran kanske kan säga vad ni tycker om det. sen skulle jag vilja veta lite om batteritiden och vad ni tycker om kamerans FPS, om det blir bra osv. Vad tycker ni om VR funktionen är ochså, gör det stor skildnad, beror det nånting på vilken kvalite man filmar i?. och en sista fråga är om ISOn, Det jag läst är att HD inspelnings funktionen har en max ISO på 3200, men att den kan höjjas till 12000 ungefär, Någon som kan kanske kan förklara för mig vad det innebär Hare ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Nikon D3100 ?
Tillbaka
Topp