Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Nikon D90 eller Canon EOS 40D?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mrtnpttrssn" data-source="post: 491048" data-attributes="member: 59960"><p>Jag har i alla fall varit iväg och kollat på D90 och 40D nu och har bestämt mig för att nån D90 blir det inte. Den var alldeles för liten för mina händer. 40D låg däremot perfekt i handen så den lutar det åt just nu. </p><p></p><p>50D ligger utanför min prisklass, men är det nån som vet om 40D redan har gått ner i pris pga 50D eller om den väntas göra det inom en snar framtid.</p><p></p><p>Måste ju köpa minneskort också.. Hur viktigt är det med skriv-/läshastighet och hur mycket minne bör man ha? Hur stor är en medel RAW-bild?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mrtnpttrssn, post: 491048, member: 59960"] Jag har i alla fall varit iväg och kollat på D90 och 40D nu och har bestämt mig för att nån D90 blir det inte. Den var alldeles för liten för mina händer. 40D låg däremot perfekt i handen så den lutar det åt just nu. 50D ligger utanför min prisklass, men är det nån som vet om 40D redan har gått ner i pris pga 50D eller om den väntas göra det inom en snar framtid. Måste ju köpa minneskort också.. Hur viktigt är det med skriv-/läshastighet och hur mycket minne bör man ha? Hur stor är en medel RAW-bild? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Nikon D90 eller Canon EOS 40D?
Tillbaka
Topp