Nilssons Troppan Trophy!

JorgenNilsson

Ny medlem
Nilssons Troppan Trophy!
Då var det dax för mig Jörgen Nilsson att skriva mitt första och kanske enda men dock så viktiga inlägg....

Då var alla snickare, truckers,speed,steep,NILSSONS & Grunden Boys Fans välkommna på Ultimate Jörgen Nilssons 25 års Troppan Trophy Födelsedagsrivningssolariefest(gärna med beach pumpade muskler)

Hatten skall på och bang bangen skall drickas och hawaiibrända bröst skall visas bakom baren den 12 FEBRUARI !!! Säg upp er och kom ner och dansa lite på min födelsedag skulle göra mig till en mycket glad Jörgen Nilsson med trimmad och stilig mustash!

LÄNGE LEVE TROPPAN!!

Nilssons Troppan Trophy!
Men gomidda, gomidda Jööööögen!
Det var skönt att du tar bladet från munnen och är ute i goood tid, till skillnad från andra banjospelare i släkten Nilsson.
Desstuom gläder det mig att du kan hoppa upp och klappa ihop dina små piffiga skinkhalvor att jag kommer vara där och visa upp min nyvaxade bringa, nyvaxade mustasch samt lite andra flavours of the month. Skall försöka hitta hjälmkameran oxå.

Puss å kram.

Är du fortfarande chartervärd i Oslo?

Jean-Claude Nilsson a.k.a. JCN

Nilssons Troppan Trophy!
Fader Abraham har sagt han har blitt voksen og skal være i Oslo i vinter.....har ikke noe tro på det men...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp