Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Nipfjället toppturs frågor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skalt" data-source="post: 1084192" data-attributes="member: 49812"><p>När jag var där för 2 år sedan fanns det väldigt bra parkering vid Nipstugan. Det var dimma när jag gick upp så det blev lite hipp som happ. Vi gick upp på den ganska branta sydsidan av Mulen, vilket egentligen inte är att rekommendera utan stegjärn. Vi åkte ner i bäcken väster om Lillnipen. Det var ganska flackt och är förmodligen en betydligt bättre väg upp än vi valde. Svårt att säga hur bra åkningen var då det var ordentligt dimmigt och det blev mer att "ta sig ner" än någon ordentlig åkning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skalt, post: 1084192, member: 49812"] När jag var där för 2 år sedan fanns det väldigt bra parkering vid Nipstugan. Det var dimma när jag gick upp så det blev lite hipp som happ. Vi gick upp på den ganska branta sydsidan av Mulen, vilket egentligen inte är att rekommendera utan stegjärn. Vi åkte ner i bäcken väster om Lillnipen. Det var ganska flackt och är förmodligen en betydligt bättre väg upp än vi valde. Svårt att säga hur bra åkningen var då det var ordentligt dimmigt och det blev mer att "ta sig ner" än någon ordentlig åkning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Nipfjället toppturs frågor
Tillbaka
Topp