Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Niseko/Hakuba, JAPAN 2011/2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Soppan" data-source="post: 923669" data-attributes="member: 92179"><p>En fråga om Niseko till er som vart där innan. Pension Kanon var fullbokat så får söka mig vidare. Hitttat ett boende i Annupuri som verkar ok. Frågan är då om det ligger för långt ifrån andra delar av Niseko? Är det lätt att ta sig runt med buss? Eller ska man gå på något som är ganska dyrt men ligger nära liften? Lite surt att lägga ut runt 15 000 svenska för 45 dagar, men bo måste man ju. Har kanske ett boende i östra Hirafu som tydligen bara skulle ta 5 min med buss, hur långt är det gångvägen från östra Hirafu in till de mer centrala delarna?</p><p></p><p>Är det ngåra mer förresten som bokat och är klara med att vara i Niseko mellan 3 Jan- 17 Feb? Åker själv mästa delen av tiden så önskar gänra hänga på någon. Man behöver ju vara minst två för att transiversarna ska göra någon nytta:9 Sen behövs ju en kameraman också...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Soppan, post: 923669, member: 92179"] En fråga om Niseko till er som vart där innan. Pension Kanon var fullbokat så får söka mig vidare. Hitttat ett boende i Annupuri som verkar ok. Frågan är då om det ligger för långt ifrån andra delar av Niseko? Är det lätt att ta sig runt med buss? Eller ska man gå på något som är ganska dyrt men ligger nära liften? Lite surt att lägga ut runt 15 000 svenska för 45 dagar, men bo måste man ju. Har kanske ett boende i östra Hirafu som tydligen bara skulle ta 5 min med buss, hur långt är det gångvägen från östra Hirafu in till de mer centrala delarna? Är det ngåra mer förresten som bokat och är klara med att vara i Niseko mellan 3 Jan- 17 Feb? Åker själv mästa delen av tiden så önskar gänra hänga på någon. Man behöver ju vara minst två för att transiversarna ska göra någon nytta:9 Sen behövs ju en kameraman också... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Niseko/Hakuba, JAPAN 2011/2012
Tillbaka
Topp